Reklamacja towaru
- Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz.1176)
- Po sporządzeniu protokołu prosimy o pilny kontakt na email : [email protected] w celu poinformowania Państwa o dalszych krokach.
- Źródła światła dołączone do produktów nie podlegają gwarancji.
-
W przypadku skorzystania z prawa złożenia reklamacji proszę wypełnić formularz reklamacji , oraz odesłać go wraz z reklamowanym towarem, oraz koniecznie z dowodem zakupu paragonem albo fakturą
Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony i spakowany.
Towar powinien zostać przysłany kompletny, ze wszystkimi akcesoriami
Sklep internetowy rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru od Kupującego, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się poinformować Kupującego.
Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania, i czy nie powstała ze złego użytkowania.
W przypadku uznania reklamacji wadliwy egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, naprawiony lub - jeśli dany model nie jest już dostępny - możliwie podobny do oryginału. W sytuacji, gdy nie jesteśmy w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.
W przypadku odrzucenia reklamacji towar może zostać odesłany, jednak koszty wysyłki pokrywa Klient.