Dostawa

 Dokładne informacje o kosztach i terminie dostawy znajdują na karcie każdego produktu. 

Opcje dostawy

  • Kurier  (po przedpłacie)                    

  • Kurier  ( za pobraniem)                      

  • Kurier wieczór ( płatność z góry )                Paczki są doręczane w godz. 18 - 22

  • Kurier Wieczór ( płatność przy odbiorze )    Paczki są doręczane w godz. 18 - 22

    Nie możesz zamawiać paczek do pracy? Wolisz odbierać przesyłki od kuriera spokojnie w domu? Nowa opcja dostawy Kurier wieczór jest idealna dla Ciebie.Kurier DHL doręczy Ci paczkę między 18:00-22:00 w większości miast, na pozostałych terenach 17:00-22:00.

    • Odbiór w punkcie ( płatność z góry )

      Chcesz decydować o miejscu i czasie odbioru swoich przesyłek? Odbiór w PUNKCIE to wygodne rozwiązanie, umożliwiające odebranie przesyłki w dogodnym miejscu i czasie, przy okazji codziennych czynności. Do dyspozycji masz Punkty odbioru: 

      • Paczkomaty InPost,

      • Poczta Polska ,

      • Orlen, Ruch,

      • Żabka, 

      • Freshmarket,

      • Inmedio, Relay,

      • 1minute,

      • Shell,

      • Automaty paczkowe DHL Locker)

      • Odbiór osobisty w naszym sklepie GRATIS!

      Sklep z oświetleniem Maliki
      67-200 Głogów
      ul. Budowlanych 6E
      W godz: pn - pt  9 - 17
                       sob: 9 - 13

    Wysyłka produktów z kat. OUTLET w ciągu 24h
    Pozostały czas wysyłki wg. producenta (informacja na karcie produktu )
    Zamówienia złożone na kwotę równą lub wyższą 1000 zł brutto –przesyłka GRATIS !

       Dostawa jest realizowana przez profesjonalne  firmy kurierskie : 

    • Pocztex -Poczta Polska 

    • DPD. 

    • DHL

    • InPost

      Oznacza to wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za rozsądną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz powiadomienie z numerem nadanej przesyłki dzięki , któremu będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja paczka .

    Wszystkie przesyłki są dodatkowo zabezpieczane, ubezpieczone i oznakowane "OSTROŻNIE SZKŁO" jednak zdarzają się przypadki uszkodzenia towaru w transporcie. Jeżeli po otwarciu stwierdzicie Państwo uszkodzenie towaru można wezwać kuriera dostarczającego przesyłkę w celu sporządzenia Protokołu szkody. Po sporządzeniu protokołu prosimy o pilny kontakt na email : kon[email protected] w celu poinformowania Państwa o dalszych krokach.