• Reklamacje  są  rozpatrywane  zgodnie  z  ustawą  z  dnia  27  lipca  2002r.  o  szczególnych warunkach  sprzedaży  konsumenckiej  oraz  o  zmianie  kodeksu cywilnego  (Dz.U. nr 141, poz.1176)
  • reklamację można złożyć online eReklamacje poczta polska

  • Po sporządzeniu protokołu prosimy o pilny kontakt na email : kontakt@maliki.pl w celu poinformowania Państwa o dalszych krokach. 
  • Źródła  światła  dołączone  do  produktów  nie  podlegają  gwarancji.
  • W przypadku skorzystania z prawa złożenia reklamacji proszę wypełnić formularz reklamacji , oraz odesłać go wraz z reklamowanym towarem, oraz koniecznie z dowodem zakupu paragonem albo fakturą

    Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony i spakowany.

    Towar powinien zostać przysłany kompletny, ze wszystkimi akcesoriami

    Sklep internetowy rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru od Kupującego, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się poinformować Kupującego.

    Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania, i czy nie powstała ze złego użytkowania.

    W przypadku uznania reklamacji wadliwy egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, naprawiony lub - jeśli dany model nie jest już dostępny - możliwie podobny do oryginału. W sytuacji, gdy nie jesteśmy w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.

    W przypadku odrzucenia reklamacji towar może zostać odesłany, jednak koszty wysyłki pokrywa Klient.