• Reklamacje  s膮  rozpatrywane  zgodnie  z  ustaw膮  z  dnia  27  lipca  2002r.  o  szczeg贸lnych warunkach  sprzeda偶y  konsumenckiej  oraz  o  zmianie  kodeksu cywilnego  (Dz.U. nr 141, poz.1176)
  • reklamacj臋 mo偶na z艂o偶y膰 online eReklamacje poczta polska

  • Po sporz膮dzeniu protoko艂u prosimy o pilny kontakt na email : [email protected] w celu poinformowania Pa艅stwa o dalszych krokach. 
  • 殴r贸d艂a  艣wiat艂a  do艂膮czone  do  produkt贸w  nie  podlegaj膮  gwarancji.
  • W przypadku skorzystania z prawa z艂o偶enia reklamacji prosz臋 wype艂ni膰 formularz reklamacji , oraz odes艂a膰 go wraz z reklamowanym towarem, oraz koniecznie z dowodem zakupu paragonem albo faktur膮

    Towar powinien by膰 odpowiednio zabezpieczony i spakowany.

    Towar powinien zosta膰 przys艂any kompletny, ze wszystkimi akcesoriami

    Sklep internetowy rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru od Kupuj膮cego, a o podj臋tych czynno艣ciach zobowi膮zuje si臋 poinformowa膰 Kupuj膮cego.

    Zg艂oszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, kt贸ry stwierdzi czy wada towaru istnia艂a w chwili jego wydania, i czy nie powsta艂a ze z艂ego u偶ytkowania.

    W przypadku uznania reklamacji wadliwy egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, naprawiony lub - je艣li dany model nie jest ju偶 dost臋pny - mo偶liwie podobny do orygina艂u. W sytuacji, gdy nie jeste艣my w stanie dostarczy膰 odpowiedniego zamiennika, postaramy si臋 zaproponowa膰 Pa艅stwu zadowalaj膮ce rozwi膮zanie, np. zwrot pieni臋dzy lub wymian臋 na inny produkt.

    W przypadku odrzucenia reklamacji towar mo偶e zosta膰 odes艂any, jednak koszty wysy艂ki pokrywa Klient.