Forma współpracy polegającej na przeniesieniu procesu realizacji zamówienia i wysyłki na Dostawcę. Rola zamawiającego ogranicza się do obsługi Klienta Końcowego, zbierania zamówień i zamówienia kuriera.
Dostawca – Maliki Agnieszka Malikowska
Zamawiający– Partner Handlowy.
Klient Końcowy– osoba lub podmiot, z którym Zamawiający zawarł umowę sprzedaży towaru nabytego od Dostawcy;
Dostawca oraz Zamawiający współpracując na podstawie ogólnych warunków współpracy, dążą do uzyskania maksymalnych wzajemnych korzyści w wyniku prowadzonej działalności handlowej, przy zachowaniu zasady najwyższej jakości obsługi.
Rozpoczęcie współpracy z Dostawcą
1. Rejestracja zamawiającego w serwisie Dostawcy pod adresem internetowym https://maliki.pl/ (Po utworzeniu konta w naszym serwisie i po zalogowaniu, ceny całego asortymentu Outlet obniżają się o 40%) 2. Dostarczenie Dostawcy drogą emailową następujących dokumentów: kopii aktualnego zaświadczenia o działalności gospodarczej lub wyciągu z KRS, kopii zaświadczenia REGON, kopii zaświadczenia NIP. 3. Przesłania Dostawcy drogą emailową numeru rachunku i nazwy banku.
Zobowiązania Dostawcy
1. Zapewnienia Kupującemu pełnej i aktualnej oferty wraz z wszystkimi informacjami (specyfikacja produktów, fotografia wyjątek stanowią opisy produktów) 2. Przekazywania Kupującemu na bieżąco aktualnego cennika detalicznego (aktualnym cennikiem jest serwis Dostawcy-https://maliki.pl/outlet-oswietleniowy) Ceny dla klientów ostatecznych, zawarte w cenniku detalicznym, mają charakter cen sugerowanych. Dostawca nie wyraża zgody na niższe ceny od sugerowancyh cen detalicznych. 3. Wysyłkę towaru do klienta końcowego w ciągu 24h, od momentu zaksięgowania płatności dokonanej przez Zamawiającego. Paczki wysyłane są w dni powszednie od poniedziałku do piątku do godz.13. 4. Przesyłanie do Zamawiającego faktur drogą e-mail.
Zobowiązania Zamawiającego
Zamawiający zobowiązuje się w stosunku do Dostawcy :
1. Posiadanie aktualnej oferty 2. Właściwego, rzetelnego promowania Towarów, oraz aktywnej sprzedaży. 3. Profesjonalnej obsługi Klientów Końcowych, którzy zakupili bądź są zainteresowani zakupem Towarów Dostawcy 4. Przesyłania do Klienta Końcowego paragonów / faktur i innych dokumentów we własnym zakresie 5. Zamawianie kuriera i przesłanie listu przewozowego do Dostawcy na e-mail: kontakt@maliki.pl
Składanie zamówienia
Składanie i realizacja zamówień odbywać się może każdorazowo wyłącznie za pośrednictwem serwisu internetowego dostępnego pod adresem https://maliki.pl/outlet-oswietleniowy przy wykorzystaniu przez Zamawiającego przypisanego do niego konta, utworzonego w tym serwisie. Przy składaniu zamówienia, w wiadomości dla kupującego, zamawiający wpisuje ‘‘zamówienie dropshippingowe’’ jako opcje dostawy, wybiera „przesyłka kurierska (płatność z góry” ''metoda płatności'' (przelewy 24 ).
Zamawiający podaje adres dostawy towaru, objętego zamówieniem, dla Klienta Końcowego. W ramach jednego zamówienia można wskazać wyłącznie jeden adres dostawy towaru. Wysłanie towaru nastąpi w ciągu 24h
Reklamacje
Produkty z kategorii outlet mają 12 msc. gwarancji Dołożymy wszelkich starań, aby proces kontroli jakości realizacji Dropshippingu przebiegał poprawnie, a towary z wadami fizycznymi nie zostały wprowadzone do obrotu. Reklamacja uszkodzenia paczki przez kuriera leży po stronie ,,zamawiającego” W przypadku reklamacji, Klient musi wypełnić formularz reklamacyjny Reklamacje rozpatrujemy w ciagu 14 dni W przypadku uznania reklamacji wadliwy egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, naprawiony. W sytuacji, gdy nie jesteśmy w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy. W przypadku odrzucenia reklamacji towar może zostać odesłany, jednak koszty wysyłki pokrywa Klient.
Zwroty
Klient końcowy ma możliwość zwrotu zakupionych produktów w terminie do 14 dni od dnia sprzedaży. Chęć zwrotu towaru należy zgłosić, drogą e-mail, i wypełnić formularz ‘’odstąpienia od umowy kupna” Zwroty wysyłane są na adres Dostawcy. Zwrot pieniędzy za odesłany towar następuje po otrzymaniu przesyłki zwrotnej i sprawdzeniu ilości oraz stanu towaru do 7 dni.
Adres dla zwrotów i reklamacji: Agnieszka Malikowska ul.Budowlanych 6E 67-200 Głogów