Informacje

Nasze sklepy

Nasze sklepy

67-200 Głogów ul.Budowlanych 6E

Zobacz opinie

miła obsługa,duży wybór oswietlenia,atrakcyjne ceny polecem ten sklep ... Czytaj więcej

Zofia
Klient,

Jestem bardzo zadowolona z dokonanego zakupu lampy stojącej. Szybka realizacja zamówienia, przesyłka super zabezpieczona. Lampa oryginalna. Dziękuje bardzo. Polecam. ... Czytaj więcej

Halina S.
Klient,

Witam, chciałabym szczerze gorąco polecić sklep mailiki.pl Rewelacyjna obsługa, rzeczowy kontakt telefoniczny, a co najważniejsze, PRZESYŁKA DOTARŁA W CAŁOŚCI!!! mimo, że lamp było sporo głównie szkło! Nie oszczędzają na ilości bąbelków. Ceny rewelacja!! Szczerze polecam, jak oświetlenie to tylko w maliki.pl ... Czytaj więcej

Kinga
Klient,

Rewelacja!!! Lampy super!!! Wszystko działa, wszystko w idealnym stanie!!! Od teraz to mój najlepszy sprzedawca. Dziękuję bardzo!!! Udane prezenty. ... Czytaj więcej

Bożena R
Klient,

Witam,zakup lampy podlogowej okazal sie super .Jest piekna pasuje do salonu idealnie,sprzedawce moge okreslic osoba kompetentna na wlasciwym miejscu i przede wszystkim wiarygodna.Pozdrawiam i dziekuje-szybka dostawa . ... Czytaj więcej

basia
Klient,

Tak wspaniałej obsługi może pozazdrościć każdy sklep, miło, szybko, sprawnie i baaardzo życzliwie. Gorąco polecam. ... Czytaj więcej

Ewa Pianka
Klient,

Witam, polecam. Profesjonalna obsługa, szybka dostawa, lampa rewelacja. Polecam ... Czytaj więcej

Kamila Suchoparska
Klient,

Lampa w 100% zgodna z opisem, naprawdę rewelacyjny kontakt oraz ekspresowa wysyłka. Pozdrawiam i gorąco wszystkim polecam ... Czytaj więcej

Jarosław
Klient,

Fantastyczna transakcja ze strony MALIKI, bardzo dobry kontakt z p.Agnieszką, same superlatywy, lampa REWELACYJNA !!! ... Czytaj więcej

Paulina
Klient,

Ponowna wizyta i ponowne zakupy okazały się strzałem w dziesiątkę ! Bardzo miła obsługa i naprawdę fachowa wiedza sprawiają że zakupy w tym sklepie to sama przyjemność !!!! Bardzo gorąco POLECAM. ... Czytaj więcej

Kozyra
Klient,

Producenci

Agnieszka Malikowska - maliki 

  Nip:      6931836554
 Regon: 360337516

 ul.Armii Krajowej 19/9
 67-200 Głogów

 tel:       796 174 997 
 e-mail: kontakt@maliki.pl

Zajmujemy się sprzedażą oświetlenia z nadwyżek sklepowych , końcówek serii , likwidacji sklepów , licytacji komorniczych , oraz z ekspozycji sklepowych . Najczęściej jest to towar pochodzący z Niemiec lub z Belgii. Są to produkty nowe pełno wartościowe i w 100% sprawne, ale przede wszystkim po bardzo atrakcyjnej cenie. Opakowania mogą być podniszczone, pogniecione, ponadrywane, pozaklejane taśmą. Dlatego cenę lamp obniżyliśmy od 40 do nawt  70%  !   Oferujemy Państwu oświetlenie tylko wysokiej jakości, o unikalnym designie oraz precyzyjnym wykonaniu.



  REGULAMIN.


                   Każdy uczciwy Kupujący jest mile widziany.


REALIZACJA ZAMÓWIEŃ.

Wszystkie Oferowane  Produkty  posiadamy  na  stanie 

Wysyłka następuje najpóźniej 1 dzień po zaksięgowaniu wpłaty



FORMY PŁATNOŚCI.
 

Pobranie (płatność przy odbiorze u kuriera)

Przelew zwykły – towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty

Przelew online –PayU płatność , która znacznie przyśpiesza wysyłkę


WYSYŁKA.

   Dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską DPD , Pocztę Polską.

 Oznacza to wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za rozsądną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz powiadomienie z numerem nadanej przesyłki dzięki , któremu będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja paczka .

Koszt przesyłki pokrywa kupujący

   Koszty dostawy :

Kurier  ( po przedpłacie ) 14 zł dotyczy tylko oferty OUTLET

-Kurier  ( po przedpłacie)  18 zł 

-Kurier  ( za pobraniem)  24 zł

-Kurier duża paczka (po przedpłacie)30 zł

-Kurier duża paczka ( za pobraniem )39 zł

Zamówienia złożone na kwotę równą lub wyższą 1000 zł brutto –przesyłka GRATIS !

Niezależnie do ilości zamówionych produktów za przesyłkę płacisz tylko raz !

Wszystkie przesyłki są dodatkowo zabezpieczane, ubezpieczone i oznakowane "OSTROŻNIE SZKŁO" jednak zdarzają się przypadki uszkodzenia towaru w transporcie. Dlatego towar należy sprawdzić bezpośrednio po odbiorze w obecności kuriera , tylko wtedy będą rozpatrywane reklamacje. Jeżeli po otwarciu stwierdzicie Państwo uszkodzenie towaru kurier ma obowiązek sporządzić razem z Państwem "PROTOKÓŁ SZKODY". Po sporządzeniu protokołu prosimy o pilny kontakt na email : kontakt@maliki.pl w celu poinformowania Państwa o dalszych krokach.

Istnieje możliwość odbioru osobistego ( 0 zł )

ZWROTY

  • Zgodnie  z  treścią  Ustawy O  ochronie  niektórych  praw  konsumentów (...)kupujący  ma  możliwość  zwrotu  zakupionych  produktów  w  terminie  do  14 dni  od  dnia  sprzedaży,
  • Chęć  zwrotu  towaru  należy  zgłosić ,  drogą  e-mail,
  • Klient ma prawo zwrotu zakupionego towaru , w stanie nienaruszonym bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki, Towar  nie  może  nosić  śladów  użytkowania.  Musi  być  dostarczony  z oświadczeniem  o  odstąpieniu  od  umowy,
  • Zwrot  towaru  odbywa  się  na  koszt  zwracającego,
  • W  przypadku  wysyłki  radzimy  ubezpieczyć  towar  na  wypadek  jego  uszkodzenia  lub  zaginięcia,  ponieważ  nie  odpowiadamy  za  nie.  Odpowiedzialność  w  trakcie  transportu  ponosi  przewoźnik.
  • Zwrot  pieniędzy  za  odesłany  do  nas  towar,  następuje  po  otrzymaniu       przesyłki  zwrotnej  i  sprawdzeniu  ilości  oraz  stanu  towaru.



REKLAMACJE.

  • Reklamacje  są  rozpatrywane  zgodnie  z  ustawą  z  dnia  27  lipca  2002r.  o  szczególnych warunkach  sprzedaży  konsumenckiej  oraz  o  zmianie  kodeksu cywilnego  (Dz.U. nr 141, poz.1176)
  • reklamację można złożyć online eReklamacje poczta polska

  • Po sporządzeniu protokołu prosimy o pilny kontakt na email : kontakt@maliki.pl w celu poinformowania Państwa o dalszych krokach. 
  • Źródła  światła  dołączone  do  produktów  nie  podlegają  gwarancji.
  • W przypadku skorzystania z prawa złożenia reklamacji proszę wypełnić formularz reklamacji , oraz odesłać go wraz z reklamowanym towarem, oraz w miarę możliwości  z dowodem zakupu paragonem albo fakturą

    Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony i spakowany.

    Towar powinien zostać przysłany kompletny, ze wszystkimi akcesoriami

    Sklep internetowy rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru od Kupującego, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się poinformować Kupującego.

    Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania, i czy nie powstała ze złego użytkowania.

    W przypadku uznania reklamacji wadliwy egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, naprawiony lub - jeśli dany model nie jest już dostępny - możliwie podobny do oryginału. W sytuacji, gdy nie jesteśmy w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.

    W przypadku odrzucenia reklamacji towar może zostać odesłany, jednak koszty wysyłki pokrywa Klient.



GWARANCJE.

  • Na każdy towar jest udzielana gwarancja 12 miesięcy
  • Każde  oświetlenie,  które  wystawione  jest  na  Naszych  aukcjach  posiada  Certyfikat  Zgodności  CE



I COŚ JESZCZE...

  • Jeżeli  czegoś  nie  rozumiesz? - Zapytaj.   
  • W  tytule  przelewu  proszę  wpisać:  nr. zamówienia , przyspieszy to realizację zamówienia