Informacje

Nasze sklepy

Nasze sklepy

67-200 Głogów ul.Budowlanych 6E

Zobacz opinie

Tak wspaniałej obsługi może pozazdrościć każdy sklep, miło, szybko, sprawnie i baaardzo życzliwie. Gorąco polecam. ... Czytaj więcej

Ewa Pianka
Klient,

Lampy są super. Kupiłam lampę stojącą, ledową z dwoma źródłami światła.... sprawdziłą sie super. Dostawa bardzo szybka towar nie uszkodzony. Dlatego zdecydowałam sie jeszcze dokupić kolejne 2 szt ( robię remont). Niestety jedna doszła uszkodzona, ale kontakt był łatwy, Pani bardzo przemiła, wyjaśniłam typ uszkodzenia, Pani zorganizowała kuriera i ...... Czytaj więcej

Emilia BUkalała
Klient,

Towar zggodny z opisem,dotarł szybko i bez problemu, konkurencyjna cena -same pozytywy :) polecam ... Czytaj więcej

Beti
Klient,

Super sklep ,duzy wybor oswietlenia, sprzedawczyni wspaniala pomoze,doradzi a co najwazniejsze podlaczy i widac jakie swiatlo jest i przede wszystkim niskie ceny! POLECAM SKLEP ... Czytaj więcej

Magda
Klient,

Fachowa i miła obsługa. Wybór lamp przerósł nasze oczekiwania i zamiast z jedną wyszlismy z dwiema. Polecamy wszystkim serdecznie bo taniej nie znajdziecie ... Czytaj więcej

Kasia i Darek
Klient,

Piękne , stylowe lampy w super cenach . Puzzle lampy są zachwycające, a swoim wyjątkowym światłem cudnie rozświetlają moją sypialnię. Polecam ten sklep ... Czytaj więcej

Karina
Klient,

Profesjonalna obsługa, szybka dostawa, rewelacyjna cena,towar w bardzo dobrym stanie !!! Sklep i towar godny rekomendacji !!! ... Czytaj więcej

Piotr
Klient,

Super lampa, niska cena, szybka wysyłka i bardzo sympatyczna obsługa. Polecam !!! ... Czytaj więcej

Sławek
Klient,

Profesjonalna obsługa. Szybka wysyłka. Lampa zgodna z opisem i prezentuje się super. POLECAM !!!!!! ... Czytaj więcej

Adrian
Klient,

Ponowna wizyta i ponowne zakupy okazały się strzałem w dziesiątkę ! Bardzo miła obsługa i naprawdę fachowa wiedza sprawiają że zakupy w tym sklepie to sama przyjemność !!!! Bardzo gorąco POLECAM. ... Czytaj więcej

Kozyra
Klient,

Agnieszka Malikowska - maliki 

  Nip:      6931836554
 Regon: 360337516

 ul.Armii Krajowej 19/9
 67-200 Głogów

 tel:       796 174 997 
 e-mail: kontakt@maliki.pl

Zajmujemy się sprzedażą oświetlenia z nadwyżek sklepowych , końcówek serii , likwidacji sklepów , licytacji komorniczych , oraz z ekspozycji sklepowych . Najczęściej jest to towar pochodzący z Niemiec lub z Belgii. Są to produkty nowe pełno wartościowe i w 100% sprawne, ale przede wszystkim po bardzo atrakcyjnej cenie. Opakowania mogą być podniszczone, pogniecione, ponadrywane, pozaklejane taśmą. Dlatego cenę lamp obniżyliśmy o  60%  !   Oferujemy Państwu oświetlenie tylko wysokiej jakości , o unikalnym designie oraz precyzyjnym wykonaniu.



  REGULAMIN.


                   Każdy uczciwy Kupujący jest mile widziany.


REALIZACJA ZAMÓWIEŃ.

Wszystkie Oferowane  Produkty  posiadamy  na  stanie 

Wysyłka następuje najpóźniej 1 dzień po zaksięgowaniu wpłaty



FORMY PŁATNOŚCI.
 

Pobranie (płatność przy odbiorze u kuriera)

Przelew zwykły – towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty

Przelew online –PayU płatność , która znacznie przyśpiesza wysyłkę


WYSYŁKA.

   Dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską DPD , Pocztę Polską.

 Oznacza to wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za rozsądną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz powiadomienie z numerem nadanej przesyłki dzięki , któremu będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja paczka .

Koszt przesyłki pokrywa kupujący

   Koszty dostawy :

-Kurier DPD po przedpłacie 15,50 zł

-Kurier DPD za pobraniem 21 zł

 - Paczkomaty po przedpłacie 9,90 zł 

 -Paczkomaty za pobraniem  11,90zł 

 - Poczta Polska od 12 zł 

Zamówienia złożone na kwotę równą lub wyższą 250 zł brutto –przesyłka GRATIS !

Niezależnie do ilości zamówionych produktów za przesyłkę płacisz tylko raz !

PACZKOMATY

-Paczkomaty InPost po przedpłacie 9,90zł   (dot.1 szt.)

-Paczkomaty InPost za pobraniem   11,90zł (dot.1szt.)

Wszystkie przesyłki są dodatkowo zabezpieczane, ubezpieczone i oznakowane "OSTROŻNIE SZKŁO" jednak zdarzają się przypadki uszkodzenia towaru w transporcie. Dlatego towar należy sprawdzić bezpośrednio po odbiorze w obecności kuriera , tylko wtedy będą rozpatrywane reklamacje. Jeżeli po otwarciu stwierdzicie Państwo uszkodzenie towaru kurier ma obowiązek sporządzić razem z Państwem "PROTOKÓŁ SZKODY". Po sporządzeniu protokołu prosimy o pilny kontakt na email : kontakt@maliki.pl w celu poinformowania Państwa o dalszych krokach.

Istnieje możliwość odbioru osobistego ( 0 zł )

ZWROTY

  • Zgodnie  z  treścią  Ustawy O  ochronie  niektórych  praw  konsumentów (...)kupujący  ma  możliwość  zwrotu  zakupionych  produktów  w  terminie  do  14 dni  od  dnia  sprzedaży,
  • Chęć  zwrotu  towaru  należy  zgłosić ,  drogą  e-mail,
  • Klient ma prawo zwrotu zakupionego towaru , w stanie nienaruszonym bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki, Towar  nie  może  nosić  śladów  użytkowania.  Musi  być  dostarczony  z oświadczeniem  o  odstąpieniu  od  umowy,
  • Zwrot  towaru  odbywa  się  na  koszt  zwracającego,
  • W  przypadku  wysyłki  radzimy  ubezpieczyć  towar  na  wypadek  jego  uszkodzenia  lub  zaginięcia,  ponieważ  nie  odpowiadamy  za  nie.  Odpowiedzialność  w  trakcie  transportu  ponosi  przewoźnik.
  • Zwrot  pieniędzy  za  odesłany  do  nas  towar,  następuje  po  otrzymaniu       przesyłki  zwrotnej  i  sprawdzeniu  ilości  oraz  stanu  towaru.



REKLAMACJE.

  • Reklamacje  są  rozpatrywane  zgodnie  z  ustawą  z  dnia  27  lipca  2002r.  o  szczególnych warunkach  sprzedaży  konsumenckiej  oraz  o  zmianie  kodeksu cywilnego  (Dz.U. nr 141, poz.1176)
  • reklamację można złożyć online eReklamacje poczta polska

  • Po sporządzeniu protokołu prosimy o pilny kontakt na email : kontakt@maliki.pl w celu poinformowania Państwa o dalszych krokach. 
  • Źródła  światła  dołączone  do  produktów  nie  podlegają  gwarancji.
  • W przypadku skorzystania z prawa złożenia reklamacji proszę wypełnić formularz reklamacji , oraz odesłać go wraz z reklamowanym towarem, oraz w miarę możliwości  z dowodem zakupu paragonem albo fakturą

    Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony i spakowany.

    Towar powinien zostać przysłany kompletny, ze wszystkimi akcesoriami

    Sklep internetowy rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru od Kupującego, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się poinformować Kupującego.

    Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania, i czy nie powstała ze złego użytkowania.

    W przypadku uznania reklamacji wadliwy egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, naprawiony lub - jeśli dany model nie jest już dostępny - możliwie podobny do oryginału. W sytuacji, gdy nie jesteśmy w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.

    W przypadku odrzucenia reklamacji towar może zostać odesłany, jednak koszty wysyłki pokrywa Klient.



GWARANCJE.

  • Na każdy towar jest udzielana gwarancja 12 miesięcy
  • Każde  oświetlenie,  które  wystawione  jest  na  Naszych  aukcjach  posiada  Certyfikat  Zgodności  CE



I COŚ JESZCZE...

  • Jeżeli  czegoś  nie  rozumiesz? - Zapytaj.   
  • W  tytule  przelewu  proszę  wpisać:  nr. zamówienia , przyspieszy to realizację zamówienia