Informacje

Nasze sklepy

Nasze sklepy

67-200 Głogów ul.Budowlanych 6E

Zobacz opinie

Profesjonalna obsługa. Szybka wysyłka. Lampa zgodna z opisem i prezentuje się super. POLECAM !!!!!! ... Czytaj więcej

Adrian
Klient,

Rewelacja profesjonalność uprzejmość polecam ... Czytaj więcej

Jan
Klient,

Piękne , stylowe lampy w super cenach . Puzzle lampy są zachwycające, a swoim wyjątkowym światłem cudnie rozświetlają moją sypialnię. Polecam ten sklep ... Czytaj więcej

Karina
Klient,

miła sympatyczna Pani :-))) zna się na tym co ma – dobry towar ,niskie ceny – polecam wszystkim kupujacym ... Czytaj więcej

Zenek
Klient,

Kupiłam lampę do kuchni. Piękną, stylową.Komponuje się w mojej kuchni idealnie. Dostawa za pobraniem. Kurier miły i na czas(uprzedzona telefonicznie) Bardzo polecam tę formę zakupu i ten sklep. ... Czytaj więcej

Dorota
Klient,

Bardzo duzy wybor, mila obsluga.Kupilam 2 lamy dostalam duzy rabat☺Polecam serdecznie☺ ... Czytaj więcej

Ewelina Głogów
Klient,

Rewelacja!!! Lampy super!!! Wszystko działa, wszystko w idealnym stanie!!! Od teraz to mój najlepszy sprzedawca. Dziękuję bardzo!!! Udane prezenty. ... Czytaj więcej

Bożena R
Klient,

Super sprzedawczyni, fachowa pomoc, ceny i towar godne polecenia. Na pewno zrobię jeszcze zakupy u tego sprzedawcy. ... Czytaj więcej

Agnieszka
Klient,

Jestem jak najbardziej zadowolona.Transakcja odbyła się pomyślnie. ... Czytaj więcej

Patrycja
Klient,

towar zgodny z opisem. wszystko ok ... Czytaj więcej

magdalena
Klient,

  • Reklamacje  są  rozpatrywane  zgodnie  z  ustawą  z  dnia  27  lipca  2002r.  o  szczególnych warunkach  sprzedaży  konsumenckiej  oraz  o  zmianie  kodeksu cywilnego  (Dz.U. nr 141, poz.1176)
  • reklamację można złożyć online eReklamacje poczta polska

  • Po sporządzeniu protokołu prosimy o pilny kontakt na email : kontakt@maliki.pl w celu poinformowania Państwa o dalszych krokach. 
  • Źródła  światła  dołączone  do  produktów  nie  podlegają  gwarancji.
  • W przypadku skorzystania z prawa złożenia reklamacji proszę wypełnić formularz reklamacji , oraz odesłać go wraz z reklamowanym towarem, oraz w miarę możliwości  z dowodem zakupu paragonem albo fakturą

    Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony i spakowany.

    Towar powinien zostać przysłany kompletny, ze wszystkimi akcesoriami

    Sklep internetowy rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru od Kupującego, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się poinformować Kupującego.

    Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania, i czy nie powstała ze złego użytkowania.

    W przypadku uznania reklamacji wadliwy egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, naprawiony lub - jeśli dany model nie jest już dostępny - możliwie podobny do oryginału. W sytuacji, gdy nie jesteśmy w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.

    W przypadku odrzucenia reklamacji towar może zostać odesłany, jednak koszty wysyłki pokrywa Klient.